sofiiialarssons

Ny bloggdesign och..

Kategori: Allmänt

Ny bloggdessign! Väldigt enkel men det får duga sålänge! :)

Var som sagt väldigt längesedan jag uppdaterade bloggen. Nu är det höst, kallt och mörkt igen!!
'
Jag mår bra men livet är ganska så hektiskt just nu. Revyn har dragit igång igen och det är såklart jätte kul! :)
Sedan har jag börjat ta sånglekioner en gång i veckan och även börjat sjuga lite i en gospelkör. Jag håller också på och kämpar med mitt Körkort nu och det går sakta men säkert frammåt, det är svårt och mycket men jag ska fixa det så småningom, det får ta den tiden det tar! :)
'
Sedan på det jobbar jag heltid och försöker klämma in lite tid för träning också. Så det är full rulle hela tiden! Men det är roligt att ha och göra! :) Känns kanske lite för mycket just nu, men det går!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: