sofiiialarssons

Annandag Jul

Kategori: Allmänt

Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp.


Min Julafton var helt underbar. Det är alltid lika mysigt när man har hela släkten samlad. Det blev många skratt och massor med god mat, Kalle Anka och Karl Bertil jonsson. Jag fick många fina julklappar också :) Låvar att berätta och via upp allting sen.
Men tyvärr blev de inga bilder från julafton för batteriet i kamerann tog slut. :(
Men jag hade en jätte fin Jul i alla fall. :)

Igår Juldagen fyllde min kusin Ola år så då blev det 20års fest!! Väldigt väldigt trevligt. Han har även precis flyttat hemifrån så det var kul att få se hans lägentet. Det var trevliga mäniskor och det fanns en massa gott att dricka. Senare vid 00.00 tiden gick vi vidare ut till KB och dansade loss hela natten. Jag var inte hemma fören 04.00 imorse. :)


Idag är jag väldigt trött och slö och kommer spendera kvällen i TV soffan.


Vi hörs snart igen!!:)

Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Ja åh, att umgås är nog det allra bästa, med maten. ;)



    sv: Härligt att din också var bra! :D

    2009-12-27 | 15:28:52
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: