sofiiialarssons

En lista..

Kategori: Allmänt

Min söndag har varit väldigt lung. Jag har inte gjort så mycket mer än att jag följde med min bror till Media Markt där han köppte en tv, En väldigt tjusig LG!
Jag ska också köpa en plattis när jag får pengar. Men ännu får jag nöja mig med tjock-tvn hehe.. :) 

Tidsfördriv, En lista som jag hittade hos Kenza:


Vad gjorde dig glad går: Att jag hade en jätte mysig dag tillsammas med morfar, mormor och släckten.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Då sov jag gott!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Då läste jag Fokis blogg.

Det sissta du sa högt: Det minns jag inte..

Det senaste någon sa till dej: God Natt

Vad har du druckit i dag: Vatten, Glögg o Julmust

Vad var de senaste du åt: En lussebulle

Vad var det senaste du köppte: Mjölk

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Snöstorm

Godaste glassmaken: Choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja de gör jag!

Sover du tungt: Ja, jätte tungt

Drömmer du mardrömmar: Ne.. Var längesedan i alla fall.

Favoritklädsel: hm.. Strumpbyxor/tights och en snygg tunika.

Favoritlåt just nu: Vet inte. Massa jul-låtar!!!! :)

Vad ser du om du tittar till höger: Mina kuddar :P

Vad gör dig glad just nu: Massor! Att julen snart är här och att det snart är Nyår. Det händer mycket roligt nu.

Vad ska du göra här näst: Sova

Humör just nu: Trött

Favoritgodis: Choklad o Skumtomtar

Kläder just nu: Pyamas

Sommarplaner: Jobba och kanske en resa.

Hur många kuddar sover du med: Två

Spelar du något instrument: Nja. Kan spela lite piano..

Morgon eller Natt människa: Natt människa

Vad är viktigast för dig: Familjen, mina vänner och musiken.

Är du kittlig: Haha.. Ja!

Snarkar du: De tror jag inte.. ?

Stjärntecken: Vattuman o Stenbock. Är född precis mitt i mellan. :) Så jag kan välja själv.

Äckligaste insekten: Spindlar o Kackerlacker :S :|

Längtar du mest efter nu: Julafton :)




God natt alla!
Höres imorgon :)

Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Mumsigt med lussebulle och julmust!



    Jag håller med, chokladglass är godast. :D



    Skumtomtar har jag verkligen fastnat för i år, har oftast lite svårt för skumgodisar annars. Men skumbanan och skumtomtar - nam nam!

    2009-12-21 | 16:13:56
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
  • Bror Henrik säger:

    Du snarkar visst hehe kram

    2009-12-24 | 13:03:05

Kommentera inlägget här: