sofiiialarssons

...

Kategori: Allmänt

New moon var grymt bra och jag längtar redan jätte mycket efter nästa film!! :)


Igår var jag på stan och fikade men en gammal barndoms kompis som varit
nere i malmö över julen. Det var väldigt trevligt och mysigt.
Det är sorgligt att vi träffas så sällan.
Det var riktigt roligt och vi pratade om gammla minnen och vi skrattade glatt åt dem.  Men vi bestämde att vi skulle ses snart igen nästa gång hon är i malmö.
Hon bor annars i småland nu mera.

Idag har jag haft en väldigt stressig dag. Jag och mamma har först varit på ikea och sedan sprungit runt på Mobilia och letat födelsedags precenter till min storebror som fyller 24år på nyårsafton!
Det fanns fokt överallt i och med rean och köerna till kasserna var långa.
Väldigt jobbigt!, Men sån tur fick vi köppt och gjort allt vad vi skulle.



Hörs snart igen! :)




Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Det är verkligen underbart att prata minnen!



    Oj, häftigt att fylla år på nyårsafton. :O



    sv: Jag ska se till att se den snart. :)



    Visst är den? :D

    2009-12-30 | 10:49:25
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: