sofiiialarssons

Hej min bästaste blogg<3

Kategori: Allmänt

Hej min bästaste blogg<3

Idag har jag sprundit runder på stan och letat kläder.
Jag vill hitta något fint att ha på mig på Julafton.
Men jag hittar ingenting som jag gillar!
Har varit inne i alla affärer nu känns det som.. :/
Men jag får ut och springa lite till för jag måste hitta något!
Är det Julafton så är de, då vill man vara lite extra fin :)

Det är bara en vecka kvar till nu. Helt galet vad det har gått fort!
Men så underbart! Älskar Julen :D

På Julafton spelar vi i min familj alltid Julklapps spelet.
Det ska vi göra även i år och jag köppte mina julklappar till det idag. Det är så himmla roligt.
Serskilt när man tar paketen från varandra. Min lilla mormor blir alltid jätte sur då.
Hahaha ett riktigt roligt spel.. Ni borde spela det!! :)

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Okej så trevligt :)

    härligt härligt.



    Tack så jätte mycket :')

    2009-12-17 | 09:37:46
    Bloggadress: http://skis.blogg.se/
  • - Alexandra! säger:

    Ja om sju dagar är det god mat, mys med fina människor och Kalle Anka! :D

    2009-12-17 | 18:28:17
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: