sofiiialarssons

Imorgon är det Julafton :)

Kategori: Allmänt

Tänk imorgon är det julafton.
Det har pyntats, det har bakats och köppts julklappar och imorgon är dagen vi alla väntat på.
Tänk så mycket stress och slit man haft.
Men jag tycker att det är värt det för Julen är i alla fall för mig årets mysigaste o finaste högtid.

Idag har vi varit och handlat all julmaten och sprungit ett sissta varv på stan. Hittade en grej till som jag köppte och ska ge till min bror. Det var en sak som han plöttsligt kom på att han önskade sig. Så jag tänkte att han fick ha en extra julklapp. :)
Jag hittade även små juklappar till mig själv! hihi.. Jag har lagt dem under granen så jag ska försöka glömma vad det är tills jag öppnar dem imorgon bitti. ;P


Nu sitter jag och familjen och tittar på Bingolottos Uppesittarkväll! Det hör till!!
fastän det är ganska tröttsammt. :) 

Imorgon kommer mormor o morfar, min moster o morbror och mina två kusiner Ola och Fredrik.
Det kommer bli en superduperjul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: