sofiiialarssons

Klappat och klart!

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en riktigt stressig dag, Men det har också blivti väldigt mycket gjort. Nu är alla mina julklappar äntligen köppta och inslagna. 
Dem ligger nu fint under granen tillsammas med alla andra julklappar.

Det känns väldigt skönt att slippa behöva tänka på det mera nu och 
jag är väldigt nöjd över mina köp. Jag tror i alla fall att dem kommer bli väldigt glada över sina saker.. (:
 


Ikväll har jag även bakat en saffranskrans som vi ska ha på Julafton till Julfikat!!
Den blev helt perfekt! :) :)




Våran vackra julgran!

 

Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Åh, så skönt att du är klar med klapparna! Och även julbak! Mumsigt. :D



    Det ser jättefint ut alltihop!



    sv: Thaimat är super. :)



    Tack så mycket! Jag gillar också det armbandet. Det häftiga är att det är helt handgjort!

    2009-12-22 | 10:01:27
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
  • Mamma säger:

    Ja det blev en del julklappar i alla fall. Men tomtesäcken ser ju trött ut. Kläm nu inte på klapparna bara ! Kram

    2009-12-22 | 11:17:16

Kommentera inlägget här: