sofiiialarssons

Nu är Oliver tiden slut! :'(

Kategori: Livet på scen

Nu har man spenderat hela hösten på Kristianstad Teater och gjort det jag älskar allra mest!
Sjungit, dansat och spelat teater. Det har varit en underbar tid och jag har lärt känna sådana fantastiska människor som jag sent kommer glömma! 
Tillsammans gjorde vi en makalös föreställning av Oliver Twist och fick publiken att jubla!

Igår hade vi våran allra sista föreställning och effter det hade vi avslutningsfest!
Det hölls tal, sjöngs sånger och det fälldes tårar!

Jag kommer verkligen sakna alla jätte mycket!
Men allting har ju tyvärr ett slut! :(

Men jag hoppas och tror att jag kommer träffa många av er igen i en annan uppsättning. :) 
Sedan kommer vi ha en liten återträff i januari då vi ska titta på filminspelningen av föreställningen!
Längtar tills dess! :)



Jag och käraste Janne "Loffe" Karlsson :)




Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Det är alltid lite sorgligt med avslut, men man får se det som slutet av ett kapitel och början på ett nytt. :)



    sv: Ah okej, då förstår jag! Bra att den var god i alla fall. :D

    2009-12-07 | 13:41:48
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: