sofiiialarssons

Resefeber :)

Kategori: Allmänt

Förlåt.. Dålig uppdatering idag, Men har inte orkart hihi..

Börjar få lite resefeber nu :) Åker till Stockholm på fredag morgon kl.06.00 :D
Jag och mamma ska ha en riktig mys-helg bara vi två!!
Det är en buss resa och det kommer bli massa shopping och sen på lördag kväll ska vi titta på musikalen Hairspray på Chinateatern!!!

Åh vad jag längtar.. Resan har varit bokad länge och nu är det redan snart dax.

Det kommer bli en alldeles underbar helg!!! :D





Vi ska kanske gå på julmarknaden på skansen också! :)

Kommentarer

  • alexandra säger:

    åhååå skojja inte! jag måste baka några snart känner jag, hembakta är ju goast:D

    2009-12-09 | 17:35:53
    Bloggadress: http://evelinaalexandra.blogg.se/
  • - Alexandra! säger:

    Jag hoppas ni får en bra tripp till Stockholm! :D



    sv: Det ska du vara, för det blev verkligen snyggt!



    Exakt! Lucia ska bara lussebullar, pepparkakor (fast inte för min del) och julmust. :)

    2009-12-09 | 21:24:58
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: