sofiiialarssons

Ny Blogg Och Nytt Försök.

Kategori: Allmänt

Idag känns inte som en bra dag.
Jag vaknade och hade ont i min hals och när ja tittade ut så regnade det.
Hällst hadde jag bara velat ligga kvar i sängen och slippa göra någonting alls.
Men det går ju tyvärr inte. Ikväll blir det massa repande inför våran Välgörenhetsgala 2009.
Allt måste snart sitta. Det är danser och körstämmor och massor att fixa med som fortfarande inte är klart.

Trött är jag så himmla trött..

Sedan har jag ont i mitt finger. Jag skar mig på en glasbit igår.
Dett blödde som tusan. Var lite orolig först över ifall det behövdes sy för det såg ganska så djupt ut.
Men sedan tänkte jag att det nog inte var så farligt.
Men ont gör det ju ändå.


Skar mig på en glasbit   

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ajaj det där ser ju inte så bra ut.. :/

    2009-05-16 | 20:29:32

Kommentera inlägget här: