sofiiialarssons

Dumma vaccin spruta!

Kategori: Allmänt

Inatt har jag sovit jätte oroligt. Jag har vänt och vridit på mig hela natten och visste inte alls hur jag skulle ligga för det värkte så fruktansvert i armen.
Jag hade ställt klockan i morse för jag var tvungen att vara på arbetsförmedlingen idag vid tio och få en namntäckning, för annars får jag inga pengar av dem.
Men när jag vaknade hade jag ont i hela kroppen, huvudet och frös jättemycket.
Jag var tvunen att ta på mig tjocka kläder innan jag gav mig iväg.
Men när jag väl var där och stog och köade så började jag svettas och blev jätte varm.

När jag sen var hemma igen gick jag och lade mig och sov ända till klockan tre!

Nu har jag precis ätit en tallrik yougort och mår faktiskt lite bättre nu.
Tror inte att jag har någon feber men är fortfarande lite trött.

Dumma vaccin! Men tänk om jag inte tagit det och blivit sjuk?
Undra hur man hade blivit då? Uch.. Det vill jag inte tänka på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: