sofiiialarssons

Julen!!!!

Kategori: Allmänt

Jul!!! Jag längtar som en tok!!

Jag älskar verkligen julen. Det är verkligen världens mysigaste tid på året.
Dofterna, musiken, ljusen, julbak, glögg, god mat och Kalle Anka.
Sedan är jag en sån som älskar pynt, tomtar och glitter, det ska hellst finnas överallt!!! :D

Jag längrat verkligen nu! :)

Då är hela familjen är sammlad, massor med kärlek och skratt! :)



Jag längrat tills vi ska klä våran stor gran! :)

Jag har redan börjat pynta lite och satt upp min ljusstake, men mer jul mys ska jag ha!
Ska klä min lilla julgran på söndag! :D 

 

Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Jag gillar också allt det du skrivit! Dock bara lukten av glögg, inte smaken. ;)



    Just idag är det exakt fyra veckor kvar. :D

    2009-11-26 | 16:30:04
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: