sofiiialarssons

Shopping sugen!

Kategori: Allmänt

Var uppe i stan idag och skulle kolla på julklappar. Hade tänkt att vara tidig i år och köpa alla julklapparna i god tid för det är så jobbigt att vara ute i sissta minuten.  
Jag hittade jätte bra saker till Pappa och min bror som jag köppte.
 Men jag kommer nog köpa någonting litet till sen. 
Men jag skriver inte vad jag köppte för man vet aldrig om dem råkar kika in här. ;P 

Men sen var jag ju bara tvungen att hitta någonting till mig själv också!!!
:)

Svart kjol från HM

Jätte söt väska med rosett och nitar från Gina Tricot


Kommentarer

  • Jennie säger:

    tck för din röst

    hur är det med dej?

    kram

    2009-11-20 | 18:29:02
    Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/
  • - Alexandra! säger:

    Jag brukar beställa de flesta julklapparna just för att slippa hysterin och de fantastiska köerna i vissa butiker. :P



    Söta kap du gjorde! :)

    2009-11-21 | 11:43:36
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: