sofiiialarssons

Ägg och Påskris!

Kategori: Allmänt

Nu är jag klar med allt mitt påskfix! :)
Det är roligt att ha saker och pyssla med. Har gjort i ordning mammas, pappas o min brors ägg och lagt dem under Påskriset nu! :)

Jag tycker att det är mysigt med påsken, våren närmar sig och det blir allt ljusare! Sedan är det ett bra tillfälle att fräffa alla nära o kära, släktingar o vänner! Imorgon så ska min familj hem på påskmiddag hos min moster. Det ska bli jätte mysigt och gott med all den goda påskmaten och godiset hihi..


Titta så fint vårt Påskris är!


Vad ska ni göra imorgon, Påskafton? :)





Min lilla kyckling som jag gjorde förra året i skolan på Skapande lektionen!
Visst är han söt? hihi..

Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Påsken är bra, mycket godis, god mat och alla (de flesta) är glada. :)



    Din kyckling är superfin ju!



    sv: Glad påsk på dig med! :D

    2010-04-02 | 16:02:56
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: