sofiiialarssons

Det är tisdag kväll..

Kategori: Allmänt

Det är tisdag kväll och jag ska snart göra mig redo för att hoppa i säng och sova.

Men först vill jag berätta att jag är så himmla glad för jag har nämligen fått ett jobb. Det är bara en timmanställning men tror och hoppas ändå att det kan bil väldigt mycket. Jag jobbar på System Text i Malmö (De som gör skyltar och dekorer.) Jag har nu jobbat hela förra veckan, idag och igår och jag trivs så himmla bra!! Har fått jätte fina arbetskamrater och roliga arbetsuppgiffter. Det känns verkligen jätte roligt! Är så himmla glad för det!! :)


Sedan har haft en jätte mysig helg också, då vi har firat mamma för släkten. Vi åt en massa god mat och det blev tårta. Sedan på kvällen åkte jag iväg och träffade fina vänner som jag inte träffat pålänge. Det blev lite festande och sedan dansande vi iväg till Breze. Blev en mycket trevlig kväll och jag var inte hemma fören 03.30 :)


Å Imorgon är det äntligen dax. Det som känndes så långt fram och som jag har längtat så mycketeffter. Och så har jag varit orolig för om vi över huvud taget skulle komma iväg pgr vulkanutbrottet. Men imorgon åker vi äntligen iväg till Gran Canaria!! Det ska bli helt underbart att komma bort en vacka och ta det lungt och mysa med familjen och fira mammas 50års dag ordentlig!

Jag har nu hållit på och packat o fixat hela kvällen. Tror att jag fått med dig det mästa nu. Hoppas! :) Men flyget går inte förän vid tre tiden imorgon så jag har lite tid på mig att kolla igenom väskan igen.



Men nu måste jag hoppa i säng så att jag är pigg imorgon!! :D
Ska försöka hinna blogga något innan jag åker.

Men Puss på er och sov så gott!! <3

Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    GRATTIS TILL ANSTÄLLNINGEN! :D



    Jag hoppas du får en underbar resa till Kanarieöarna!



    sv: Den är supermysig. :)

    2010-04-28 | 09:09:21
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: