sofiiialarssons

Hej Snyggingar!!

Kategori: Allmänt

Det är lördag och solen skiner, underbart!!! :)

Sedan är jag ovanligt superglad för jag har nämligen fått jobb!! :D Det är bara en timanställning men tror och hoppas att det kan bli väldigt mycket jobb ändå. Jag har fått jobb på System Text i Malmö (de som gör skyltar och dekorer).
Har nu jobbat hela veckan och jag trivs så himla bra! Jätte fina arbetskamrater och jätte roliga arbetsuppgiffter.
Längtar nästan till måndag så jag kan jobba igen!! :)


Sedan är det snart äntligen dax för resan. Jag åker till Gran Canaria på onsdag med familjen!! :) (om flygen går som dem ska). Men det verkar ju inte vara några problem längre? Hoppas!! :/ Vi längrar i alla fall jätte mycket. Ska bli underbart att få åka ner till värmen och fira mammas 50års dag.


Men idag blir det kalas för släkten! :)
Ska äta jätte god mat som består av potatisgratäng, rostbiff, kalkonbröst, ostbullar, sallad och sedan Tårta!!
Ska bli smaskens. :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: