sofiiialarssons

Vinterkräksjukan? :/

Kategori: Allmänt

Hej Alla!!

Igår fredag hade jag massa planerat. Fylla i färgerna på Tatueringen, shoppa med mamma och kanske bio.
Men det blev igenting av med det.

I torsdags kväll började jag känna att jag mådde lite illa och sedan blev det bara värre. Hela natten fick jag spinga till toalätten och kräkas och så hade jag jätte ont i min mage. Jag fick också hög feber, så hela dagen igår låg jag till sängs, kunde inte äta och bara sova.

Det är verkligen verdelöst att må så dåligt, man önskar inte ens sin värsta fiende det!!

Men idag mår jag faktiskt mycket bättre. Illamåendet är nästan helt borta och febern har gått ner. Har också kunnat äta lite idag. Effter en skön dusch blev jag som en ny människa. Men jag är fortfarande lite hängig och trött så det blir bara att ta det väldigt lungt. Men jag var ute en liten stunde innan idag för jag kännde att jag behöde få lite luft och det var väldigt skönt.




Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Usch, inte alls roligt att vara sjuk så där! Skönt att du nu känner dig bättre. Jag hoppas du blir helt frisk snart!

    2010-02-14 | 20:23:00
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: