sofiiialarssons

Svedala Revyn! :)

Kategori: Allmänt

Igår Lördag var jag och familjen i Svedala och tittade på Svedala Revyn.
Var jätte roligt att träffa alla mina fina revy kompisar igen.
Det  var ett helt år sedan vi sågs nu. Har verkligen saknat dem alla.

Kännde att jag också ville hoppa upp på scenen och vara med.
Men jag fick ju välja att inte vara med i år efftersom jag spelade med i Oliver i Kristianstad hela hösten som tyvärr krockade med deras reptider. Jätte tråkigt. Men vem vet, kanska kan jag vara med nästa år? :)

Men det var en mycket trevlig kväll och det blev många kramar.
Dem var lika glada att se mig som jag var att se dem! :)



Gå in på deras hemsida och titta!
Jag finns med på bild och är även i ett klipp från förra året där jag sjunger!:)

http://www.svedalarevyn.se/bilder.htm


Kommentarer


Kommentera inlägget här: