sofiiialarssons

Dålig uppdatering men...

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering men det har inte hänt något serskilt dessa dagar..


Göta Kanal3 var ingen höjdare alls. Jag blev faktiskt ganska besviken.
Det fanns inte något GO i filmen alls och det var bara massa torra skämt.

Väldigt tråkigt tycker jag för 2an var riktigt bra!
 
Men nu får det vara slut med Göta Kanal, Den har gjort sitt!!  



Idag har jag haft en riktigt seg dag. Jag sov till ett :| Alldelles för länge!!
Det gjorde att jag vaknade och hade jätte ont i ryggen! Skit jobbigt! 
Därför har jag bara legat hemma i sängen hela dagen och tittat på tv.
Men när pappa kom hem från jobbet så följde jag med honnom o handlade lite. 
Det var skönt att få komma ut en liten stund. 

Nu har äntligen ryggen gått över också!!
  

Men jag måste sluta med att sitta uppe sent om nätterna! Jag måste gå och lägga mig i tid!
Man mår inte bra av att vara helt fel på dygnet!

Jag måste hitta ett jobb snart!!
Jag orkar inte vara fattig och gå hemma mera!!!
Var finns jobben?? :( :(


 


Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Det brukar oftast vara uppiggande att få komma ut lite, även om biten att ta sig ut är lite jobbigare. ;P



    Skönt att ryggen känns bättre!



    Nej om man sover för länge, och har tänkt gå ut eller av en slump går ut är risken att man gör det när det hunnit mörkna, och då får man ingen naturlig energi av solen - som är superviktig under vintern. =/



    sv: Tack så mycket! :D

    2010-01-06 | 11:10:07
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: