sofiiialarssons

Kalas! :)

Kategori: Allmänt

Godagens!!! :)
Sorry för dålig uppdatering..

Gårdagen blev hur lyckad som helst! :)
Jag gick upp jätte tidigt och höll på och städade o fixade hela dagen. Sedan efter 19.00 tiden droppade vännerna in en effter en. Vi började med att ta oss en drink sedan bjöd jag på mat som bestod av potatisallad med oliver o soltorkade tomater, mosarella sallad, kotlettrulle med krämig fyllning (basilika, philadelfia, paprika) och nybakta ostbullar. Det blev verkligen supergott! och jätte uppskattat. Kvällen flöt på och vi drack massa god dricka, lyssnade på grym musik och hade jätte trevligt! Vid 00.00 drog vi oss utåt och gick till The Bazer och dansa av oss.

Väldigt trött och glad var jag hemma igen vid 02.30.  :)

Tyvärr har jag inga bilder. Jag är verkligen sämst på det där, jag glömmer alltid bort de! Men men...


Idag blir det mera kalas!! 
Mormor, morfar och min moster kommer och vi ska äta lite tårta! :) 
Jag fyller år på Onsdag men efftersom jag är i Markaryd nästa helg så måste vi fira mig nu!

Hoppas att ni får en fin dag!



bild från google

Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Oj oj oj, vilken mat! :O



    Då fyller vi år nära varandra, jag fyller på torsdag. ;)

    2010-01-18 | 18:59:37
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: