sofiiialarssons

Födelsedag!!

Kategori: Allmänt

Det är ingen vanlig dag för det är Sofias födelsedag Hurr Hurra Hurra!!!!! :D

21år idag!!


Jag var glad och mina tulpaner var fina!!

Pappa bjöd på restaurang, Jag och bror Henrik på bilden!

Det blev plankstek :) Gott Gott!!

Sen när vi kom hem fick jag paket! ^^,

Mamma gjorde marängtårta till mig! Marängbottnar med jordgubbsglass,
blåbär, hallon och daimkulor på toppen! :) Supergott!

Jag fick pengar och två jätte tuffa armband och The Sims 3!! :D
Har velat ha de jätte länge men varit för snål för att köpa det själv och nu fick jag dess utom Destination Världen!!
Tänk min bror vet precis vad syrran vill ha!
Nu har jag nått att göra de dagarna som jag inte jobbar! :)


Tack alla underbara för all er uppvaktning idag!
Tack för en fin födelsedag! :)


Nu är det sängen som gäller klockan ringer 04.30 imorgon bitti och det är dax o upp o jobba igen.
Är glad att jag fått lite jobb men det är alldeles för tidigt för mig. Men det får gå!

God Natt!!

Kommentarer

  • fannie säger:

    Åhh grattiiis! =) Gud vad spännande, och vilka fina armband! Älskar Sims3, du kommer bli helt beroende. haha =)



    Ha de finast! <3

    2010-01-21 | 08:44:25
    Bloggadress: http://fanniekarlsson.blogg.se/
  • - Alexandra! säger:

    Plankstek är farligt gott! Även tårtan låter farligt god. :O



    Härliga presenter du fick! :D

    2010-01-24 | 14:20:33
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: