sofiiialarssons

Happy Today!! :D

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat! :D
Igår ringde dem och undrade om jag ville hoppa in som städar vikarie på Kockums kontor och jag blev såklart jätte glad!! Så idag har jag jobbat och slitit, men inte så farligt ganska så cill faktiskt.  
Så nu ska jag jobba några timmar hela veckan börjar kl.06.30 imorgon.  Väldigt tidigt tidigt för en som inte är van. Men jag kommer sluta redan vid typ 11.00 så det är ju inte så mycket!
Men alla slantar som jag kan jobba ihopa är välkommna :) 

Idag har jag tjänat ca 550kr! Alltid något för en fattig! :)

Sedan äntligen ringde tatueraren till mig idag! Han skulle ringa förra veckan men gjorde de aldrig. Så jag messade honnom o fråga sen ringde han upp mig och sade att skissen var klar. Så jag ska åka dit och titta på den snart när bror slutat jobbet!!! :)  Sen kanske boka in en tid! :D
 
Och imorgon fyller jag 21år!! :D


Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Jag tycker det är skönare att börja tidigt och sluta tidigt, än att börja sent och sluta sent. :)



    Guu, så spännande med tatueringen! :D



    sv: Oh ja, jag älskar nudlar!



    Jag blir 19 år, så det skiljer två år mellan oss. ;)

    2010-01-19 | 16:07:59
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
  • - Alexandra! säger:

    GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :D

    2010-01-20 | 20:15:11
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: