sofiiialarssons

Idag är det tisdag..

Kategori: Allmänt

Idag är det tisdag och de händer inte mycket.
Känner mig lite deppig idag.. :( Ingenting känns kul och jag har ingenting att göra. Att vara arbetslös är verkligen inget kul, jag håller på att bli tokig!! Men det finns inga jobb! Inga till mig i alla fall! :(

Idag kom det ny snö, det har snöat hela dagen.
Men tyvärr är det blötsnö så de lär bara bli slask av det :/


Dagens fröst låt:

Calle Kristiansson - Walking in memphis

Heja Calle du är super!


Nu ska jag gå och äta spröbakad torsk o potatis!
Hörs snart!

Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Och så säger ungdomar med leende ansikten att när dem går ut skolan ska dem jobba med det och det, och plugga vidare på den högskolan eller universitetet. Det är verkligen inte så lätt som folk tror, det här med arbeten. Kämpa på! Någon dag kommer det. :)

    2010-01-13 | 17:50:49
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: