sofiiialarssons

Lördag

Kategori: Allmänt

Godagens!

Kom precis hem för en liten stund sedan. Har precis varit ute i kylan. 
Det är verkligen grymt kallt ute nu! :|

Har varit hos tatueraren idag och pratade och berättade hur jag ville ha min tatuering. Han skulle skissa på den och sedan ringa mig i veckan! :)
Ska verkligen bli spännande att se hur det kommer bli. Men han är grymt duktig, han är tecknare/konstnär i botten. Han har även tatuerat min bror och en kompis tidigare och dom har varit supernöjda så jag litar på honnom!

Längtar tills jag får se resultatet nästa vecka.. och ännu mera tills den sitter på min kropp! :)

 
Ungefär såhär kommer den bli fast i helt andra färger, snyggare noter och en fjäril istället för döskallen.
Den ska bli mer personlig helt enkelt och sitta på min högra skuldra! :)

Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Är tiden bokad och klar så du ska tatuera dig på återbesöket eller ska ni boka tid när du ska tillbaka nu i veckan? :)



    Tusan så nice motiv! :D



    sv: Det kan göra lite ont på skuldran. Grejen är ju att det sitter skelett där, och det är inte så jätteskönt. Tänk på att det kommer göra ont, så du är beredd på smärtan, det är inte så kul att få en chock.

    2010-01-10 | 14:36:22
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: