sofiiialarssons

Målare för en dag! :)

Kategori: Allmänt

Idag blev jag målare för en dag. Jag vaknade jätte tidigt 06.00 och gjorde mig i ordning för att följa med min bror till jobbet! :) Han behövde hjälp med tapetrivning i ett hus som han renorverar just nu.
Jag blev bara glad över att få hjälpa till och tyckte det var skönt att ha någonting att göra idag.

Så idag har jag verkligen varit duktig. Jag har rivit hur mycket tapeter som hällst! :)
Så nu är man allt lite mör i kroppen, men de känns så himmla skönt att ha gjort något vettigt idag.
Med min hjälp tjänade min bror in en hel dag! :) Känns super!!

Imorgon slutar mamma kl.12.00 från sitt jobb så då ska vi ut och handla till min fest på fredag!! :D
Ska ha lite fest med mina vänner och fira min födelsedag. Jag fyller ju år om en vecka! :)
Så jag ska ha lite middagsbjudning här hemma!!


Det är så skönt att jag känner mig gladare idag!!! :)

Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Oh, handy lady! ;D Det kan vara rätt kul att måla väggar tycker jag.

    2010-01-14 | 16:08:12
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: