sofiiialarssons

Tatuering!

Kategori: Allmänt

Snart fyller jag år och det ända jag kommer önskar mig 
av mina föräldrar och släktingar är pengar.

Så nu kommer jag snart få min efterlängtade  tatuering!! :D
Jag har velat tatuera mig länge nu men det har aldrig blivit av.

Så nu är det dax! Jag ska nog försöka prata med tatueraren redan i helgen. :)
Jag har hittat ett motiv som jag vill ha fast lite anorlunda, Så det hoppas jag att han kan hjälpa mig med!
Motivet betyder väldigt mycket för mig så det måste bli bra.

Lite läskigt. Det kommer göra ont.
Men jag vet att jag kommer klara det, Man är ju ingen mes! haha.. :)

Jag Längtar!!!



Har du någon tatuering? (:

Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Oj oj oj, så spännande! Du får berätta lite närmare om tatueringsplanerna när du pratat med tatueraren. :D



    sv: Ja oh ja, våren, men helst sommaren, vill man ha!

    2010-01-08 | 18:29:42
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: