sofiiialarssons

Underbara helg

Kategori: Allmänt

Idag är det måndag och jag har haft en allldeles underbar helg. I fredags kom min fina vän Tanja ner från Örebro till mig. Det var helt underbart att träffa henne igen. Jag kände verkligen hur mycket jag hade saknat henne.
Jag visade henne Malmö och vi gick på stan och shoppade. På kvällen blev det bio Avatar 3D på Royal. Och vad ska man säga? Det finns inga ord för filmen. Helt otrolig, det går inte att beskriva. Den måste verkligen ses av alla!

  

Sedan blev det lördag och vi fick vakna i god tid för att göra oss i ordning för att hinna med tåget till Hässleholm och sedan bussen vidare till Markaryd! Linjen AMP Allmen Show o Musikal vi gick förra året fylllde 10 år och firade 10års jubeleum och alla som gått där blev bjudna. Det var underbart att få träffa hela klassen igen och så fick vi titta på de nya elevernas Vinter Revy 2010! Dem var verkligen jätte duktiga, Väldigt roligt att se! 
Effter showen blev vi bjudna på fin middag och sedan började festen med live band och massor med dans!

 
På söndagen var jag o Tanja trötta effter en sen kväll och tog tåget till Hässleholm där vi åt frukost på Konditoriet.
Vi njöt av vår sista stund tillsammans för denna gången och sedan skildes vi åt då hon hoppade på Örebro tåget och jag Malmö tåget. Men jag hoppas att vi kommer ses snart igen. Jag ska försöka åka upp till henne så fort jag kan.

Tack för den bästa helgen på länge!! <3 <3

Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Jag måste skynda mig att se Avatar i 3D innan den släpps på DVD. I och för sig kan man ju se 3D på DVD också, men det är lite större på bio. ;P



    sv: Mat är bland det bästa jag vet, så jag är supernöjd med mina firanden. :) Tack så mycket! :D

    2010-01-25 | 16:05:54
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: