sofiiialarssons

God morgon!

Kategori: Allmänt

Det är lördag och jag vaknade väldigt tidigt imorse. Kunde inte andas och låg och vände och vred på mig. Jäkla förkylning! Så det var lika bra att gå upp. Så nu har jag precis ätit en riktigt god frukost med goda bullar, gått pålägg och en stor kopp Te.

Min pappa fyller år idag så imorse var jag också inne och sjöng för honnom. :)

Det kommer bli en riktigt mysig dag idag. Ikväll ska vi ut och äta på Elysée och sedan blir det bio!! Alice I Underlandet 3D!! :D Längtar!!




Grattis Världens Bästa Pappa På Födelsedagen!!!




Kommentarer

  • - Alexandra! säger:

    Usch, förkylningar är inte roliga. :(



    Jag tycker Alice in Wonderland var super! :D

    2010-03-08 | 17:26:35
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: