sofiiialarssons

Godagens alla!!

Kategori: Allmänt

Gårdagen var verkligen jätte mysig, god mat och Alice I Underlandet var jätte bra! Den var riktigt häfftig med alla 3D effekterna! Jag rekomenderar er varmt att se den. Jag gillade den skarpt! :)

Idag är det söndag och jag har precis kommit hem från stan. Orkade inte bara sitta hemma idag så jag gick upp en sväng och tittade om dem fått in något nytt och roligt. Men nej där var inget serskilt som föll mig i smaken.
Men dem hade fått in lite sött påsk pynt på Åhlens och Lagerhouse :)

Min förkylning har blivit bättre men jag är fortfarande ganska så trött i kroppen. Ville ju gå och prova på magdans på Dansakademin idag kl.17.00 som jag berättade tidigare. Men jag är osäker på om det är så smart om jag fortfarande är småförkyld. Kan ju bli värre om jag anstränger kroppen? :/

Borde kanske bli hemma och vila idag också så att jag kan vara helt frisk på tisdag på Jazz dansen. Jag får känna efter lite till..



Jag igår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: