sofiiialarssons

Hej!

Kategori: Allmänt

Förlåt igen för mitt dåliga uppdaterande! Har ännu en gång haft lite blogg torka!

Men nu är jag här igen!  Jag mår bra och har varit och dansat idag! :)
Sedan har jag också varit duktig och fixat o förbättret mitt Cv idag pluss fixat lite med mina skol ansökningar som snart måste skickas in, Så idag är jag nöjd med mig själv. :)


Nu har jag precis tittat på finalen av Mästarnas Mästare och är lite arg! Fel fel fel och orättvis final. Louise skulle ha vinnit!! Hon har var bäst i alla tävlingar och nu kom hon inte ens till finalen p.g.r av hennes hjärta och att pulsen inte ville gå ner!!



Sjukt orättvist och jäkligt dåligt!
Ni kan läsa om det här: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportitv/article6872023.ab


Kommentarer


Kommentera inlägget här: