sofiiialarssons

Dansglädie!

Kategori: Allmänt

Hej och förlåt! Har inte bloggat på över en vecka nu. :|

Men har haft ganska så fullt upp. Jag har jobbat både förra veckan och antagligen kommer det bli hela dennna veckan ut också. Är vikarie för en som är hemma med sjukt barn. Så jag hoppas att barnet kan vara sjuk två dagar till så jag får mera lön hihi.. :)


Sen, Vet ni vad jag gjorde igår? Jag var och dansade!!!

Har anmält mig till en Brodway Show Jazz kus en gån i veckan på Dansakademin i Malmö. Det var så himmla roligt! Har verkligen saknat att dansa. Vi övade först på piroetter och sedan gjorde vi en koregrafi till en låt ur Hairspray musikalen. Jag log hela kvännen sen när jag kom hem! :)

Det är även öppethus på Dansakademin hela denna veckan så man får gå gratis och prova på olika danser. Tror att jag ska prova på magdans på söndag hihi... Hur kul verkar inte de? Har velat porva jätte länge så nu får man passa på när det är gratis! :D


























bild google









Nu har jag även precis kommit hem från tatueraren :) Så nu är man ny gaddag igen och äntligen är den färdig! Det blev jätte bra! Men väntar med att lägga upp bild tills den läkt lite så att färgerna stämmer. :)



Puss på er!

Hoppas att ni har en fin vecka!



Kommentarer

  • matildac säger:

    okejokej :D

    2010-03-03 | 17:05:04
    Bloggadress: http://matildac.blogg.se/
  • - Alexandra! säger:

    Dansa är verkligen galet kul, så himla bra sätt att göra av med energi och uttrycka känslor! :D

    2010-03-03 | 22:51:47
    Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: