sofiiialarssons

Heeej! :)

Kategori: Allmänt

Redan torsdag, veckorna går så fort! Men jag är glad att det är fredag imorgon, har varit en jobbig vecka på jobbet.
Mycket att göra och en massa fel och strul!  :/ Men som sagt, det fredag imorgon!!!
Wihooo.. Och snart lördag!! :D Och jag ska tatuera mig för andra gången!!! :D :D Är lite nervös, har nästan glömt bort hur ont det gjorde förra gången. men vill man vara fin får man lida pin.. Eller hur? :)
Såhär såg jag ut förra gången hehe.. Det är mer än ett år sedan nu.

Denna gången blir det två svalor på revbenet ungefär fåhär..
Men mina svalor är mer i stil med denna:
:)
Har ni några tatueringar?
Puss o kram!

Kommentarer

  • Grodan säger:

    Jag har 6 tatueringar och fler lär det blir :D



    sv: eller hur! jag kommer bo i min nya jacka :D

    2011-04-08 | 16:42:12
    Bloggadress: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här: