sofiiialarssons

Krokodiltårar!

Kategori: Livet på scen

Efter att vi nu har spelat 15 fantastiska föreställningar tillsammans är det nu slut på det roliga. Igår spelade vi våran sista föreställning med revyn och det kändes riktigt tungt i hjärtat. Vilka fantastiska människor jag har fått äran att jobba med. Jag är så tacksam och lycklig över detta.
När vi kom fram till finalen och sista numret fick man verkligen kämpa för att hålla alla tårarna inne. Jag känner så mycket kärlek för alla och kommer sakna er jätte mycket.
Men allting har sitt slut och det ska faktiskt bli skönt att ha tid för lite anat nu också, jag har inte haft en enda ledig helg sedan i november så det ska bli riktigt skönt! och jag tror faktiskt att vi träffas snart igen. Grillning i sommar och sedan går året fort och snart är det dags för revy igen! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: